PRODUCENT
Nowości
Zestaw do pielęgnacji brody  BRM Graham Hill
Zestaw do pielęgnacji brody BRM Graham Hill
120,00 zł 99,00 zł
szt.
Zestaw do stylizacji włosów Silverstone Graham Hill
Zestaw do stylizacji włosów Silverstone Graham Hill
236,00 zł 199,00 zł
szt.
Zestaw do stylizacji włosów Indianapolis 500 Graham Hill
Zestaw do stylizacji włosów Indianapolis 500 Graham Hill
236,00 zł 199,00 zł
szt.
Zestaw do golenia 24h Le Mans Graham Hill
Zestaw do golenia 24h Le Mans Graham Hill
560,00 zł 480,00 zł
szt.
Zestaw do golenia Lotus Graham Hill
Zestaw do golenia Lotus Graham Hill
480,00 zł 400,00 zł
szt.
Zestaw do golenia Mistrzowski Graham Hill
Zestaw do golenia Mistrzowski Graham Hill
600,00 zł 550,00 zł
szt.
REKLAMACJE I ZWROTY

REKLAMACJE I ZWROTY

  1. Twoja Paczka zaginęła, produkt uległ uszkodzeniu w przesyłce, a może coś jeszcze innego sprawiło że nie jesteś w pełni zadowolony z zakupu? Skontaktuj się z nami!
  2. Zamawiający ma prawo odstąpić od umowy kupna-sprzedaży zawartej na odległość bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie  lub w formie wiadomości e-mail przesłanej na adres kontakt@johnnyb.pl
  3. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy należy przesłać w terminie do 30 dni od daty otrzymania towaru.
  4. Zwrotu towaru należy dokonać w terminie do 14 dni od pisemnego powiadomienia o odstąpieniu od umowy, dołączając dowód zakupu w postaci paragonu/faktury na adres Johnny B.  ul. Lotnicza 11/29 82-300 Elbląg
  5. Przed wysyłką prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem +48 535 489 283 lub mailowy na adres:  kontakt@johnnyb.pl
  6. Zwracany produkt nie może nosić śladów użytkowania, powinien być kompletny, w opakowaniu, które uniemożliwia jego uszkodzenie podczas przesyłki. Produkt powinien być w stanie niezmienionym i nieuszkodzonym. W przypadku niespełnienia w/w. warunków, mamy prawo do odmówienia zwrotu towaru.
  7. Zwrot kwoty na konto Klienta dokonywany jest w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przez sklep towaru.
  8. W przypadku odrzucenia złożonej reklamacji, ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania Klient zostanie poinformowany drogą telefoniczną i/lub mailową o negatywnym rozpatrzeniu reklamacji. Odesłanie nieprzyjętego zwrotu nastąpi w  ciągu 7 dni roboczych na koszt sklepu.
  9. W razie niezgodności towaru ze złożonym zamówieniem klient powinien niezwłocznie poinformować dostawcę. W takim wypadku dołożymy wszelkich starań, aby znaleźć najlepsze rozwiązanie dla Klienta.
  10. Prosimy pamiętać, aby sprawdzić paczkę w obecności kuriera. W przypadku widocznego uszkodzenia paczki należy spisać protokół szkody. Reklamacja będzie uwzględniona tylko w przypadku, gdy protokół został spisany przy odbiorze paczki. Brak protokołu lub protokół spisany po odjeździe kuriera nie jest podstawą reklamacji przesyłki. Kopię protokołu należy zachować i przesłać do nas na adres kontakt@johnnyb.pl. Reklamację rozpatrujemy po otrzymaniu protokołu szkody i potwierdzeniu ze strony kuriera.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
;
Sklep internetowy Shoper.pl